Det är söndag igen, och söndagar är i prencip som alla andra söndagar.  Har inte haft tillgång till dator på ett tag för att herr dator har ett eget liv och visar mig bara blue scren. så det är lagom kul. Jag förstår mig inte så mycket på datorer. Det är helt gale’t ! Datorer borde ha ett eget liv och gör allting surt för en då man behöver den mest. Eller så har jag bara enormt otur med datorer och alla tekniska saker. Slut pratat om min galna dator. det är söndag som sakt, idag vaknade jag faktisk tidigt som fan. inget jag brukar göra faktisk så känner mig stålt. (jag jobbade igår, nattklubb, kom hem runt 5 tiden.) Så vaknade klockan elva av alla tider på klockan. Så jag har städat mitt rum lite snyggt och myst med hunden. 🙂 . Sedan ska jag faktiskt dra mig till Gunnebo av alla ställen i världen. Umgås lite med Elin.T , vi ska sola och ha det jävligt trevligt. Kul att umgås med henne nu med , jätte söt&trevlig prick!  Så det är inte många timmar kvar , ska åka ifrån stationen runt kvart över sju. sedan ska jag av alla människor lyckas att hoppa av vid rätt hållplats haha, sånt jag inte lyckas så jävla bra med. huhu.

 

Btw, på tala om något annat bara sådär så hämtade min mor min balkläning i fredas, bleb jätte glad och hoppas på att jag kommer bli fin till balen. Jessica har samma undedel av balkläningen med, inte så peppt men vad kan man göra? Sånt som händer ju eller hur. Såg lite bilder på den i Bdb, jätte fin satt den på henne. Du blev sjukt söt jesan! 🙂
vi har iafl olika överdelar och min är vit/cream färgad, sjukt fint. och sedan så kommer min balfrisyr vara sjukt feint för chris är sjukt grym på sånt! Så jag kommer bli nöjd som bara den 🙂 

nu måse jag dra mig, ska göra klart dt sista och sedan hoppa in i duschen och dra mig till stationen 🙂
KYSSAR!