You are currently browsing the daily archive for maj 6, 2008.

Att vara i Göteborg i hela fyra dagar var fantastisk. Det var så kul och vädret var så underbart fint. Kunde inte be om bättre dagar! Åkte ditt med Brudarna från laget, Dam J, och hade fantastisk som sakt. Dock regnade det när vi åkte upp men det gjorde inget för därefter så kom det 3 soliga dagar.  Vi åkte då upp till götet för att spela innebandy, som gick ganska bra faktiskt, dock önskade jag på seger. Men inget man kan göra. Vi kom två i gruppen och sedan så slå de ut oss i semifinal. gjorde två mål under helgen och var nöjd med min insatt. Det tycker jag alla andra brudar med ska vara! Vi är värd GULD!  Vi hejade iafl Antvarden till Guld som det fick genom nr 77 Tommy Nilsson. Duktig grabb. som de fick i lördas!

andra dagen i Götet så gick vi till liseberg och skrek halsarna ur oss och åkte berg och dalbanor hela tiden! Var så jävla kul att jag önska att man kunde ha liseberg för sig själv! med laget då! då skulle vi hinna åka allt! haha skulle lätt vara kul! Snart åker jag till liseberg igen den 7 juni! så peppar för det!

har så sjukt mycket att säga men vet itne riktigt hur jag ska sätta de här! (lustigt för att vara mig).
hade det underbart kul, det jag bara önskade mig vara att kunna träffa niklas. som jag aldrig fick träffa 😦 men sånt som händer. nu ska jag dra mig, lillebrosan börjar snart trampa sönder golvet här! haha. hade

maj 2008
M T O T F L S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Sidor