You are currently browsing the daily archive for maj 7, 2008.

För att vara en onsdag har det faktiskt hänt en del. Det började med att man tvingades upp på morgonen för att städa sitt rum som såg ut som ett svinstia! Jag vet inte riktigt hur jag lyckas med att ha alla mina kläder överallt runt rummet.Ibland tror jag nästan att jag trivs i röran. Men iafl, det blir lite renare. Sedan så sprang man nästan till skolan för att hinna med en tenta, prövning i näringslära som inte gick så bra. Jag bara svamlar när jag skriver och vet inte riktigt vad jag skriver om,jag blandra ihop sakerna jämt. Tror nästan att jag har dyseleksi, stavning? vet inte ens hur man stavar! sjukt knasig. Iafl, sedan blev det att dra på någe bal möte och sedan till optikerna där jag fick en dags linser, sköönt! Ser så sjukt bättre. Sedan efter det traskade jag mig hem till Elena där hon var med Gringgo. Vi drog ner till stan igen och vandradet lite och sedan hem igen för att sätta oss vid gräset, dricka vin och äta gott. Sitta och glassa helt enkelt. Gitarren hoppade fram och vi sjöng lite låtar här och där. Något som var jävligt kul och hoppas på att det händer flera gånger just med Gringgo och Elena! Tack för onsdagen säger jag!

Veckan har faktiskt gått sjukligt snabbt, jag vet inte ens vad jag har gjort! Ibland borde jag göra saker. Som att städa lite mera hemma eller hjälpa till på något sätt.  
 Min papi fyllde år idag med, massor med grattis kramar och pussar till dig! ❤ .
Min mami fyllde år i måndas och hon är med värd kramar och pussar ❤ . Och som sakt dagarna har gått fort. snart är det bal och jag m¨ste fixa fram pengar, det ser inge bra ut! Va fan försvan mina pengar?!  jag undrar så sjuklitg mkt, jag kan ine ha gjort av med så mtk, eller ? eller ja om jag känner mig väl så försvinner 4000 på bara 3 dagar. haha ajaj. jag får se vad som händer. 

Ligger redan till sängs, men sjuklitg klarvaken. Jag vet inte vad det är för fel på mig ibland. Kanske är det medecinerna jag tar? eller är jag bara så här allmänt. ? Jag undrar så. Kanske drar på en film så att man somnar mitt i filmen. Kanske någo serie. sånt är kul.  kan inte säga mer idag. förutom

Gitarr , vin , cigg och bra vänner under en solig grönplätt var det bästa som har hänt mig på länge!  & HÅKANNOSTALIG på hög nivå, det är kärlek lycka och vår! tack för en underbar onsdag.

maj 2008
M T O T F L S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Sidor